کد خبر : 7655
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 15:38

به دام افتادن سارقان در بناب

به دام افتادن سارقان در بناب

به گزارش تبریز یازار از بناب،  سهراب شفقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ، داخل خودرو و ساختمان نیمه کاره، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی و انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.  وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات


به گزارش تبریز یازار از بناب،  سهراب شفقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ، داخل خودرو و ساختمان نیمه کاره، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی و انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی و هوشمندانه موفق شدند سه نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده متهمان به ۹ فقره سرقت شامل ۷ فقره سرقت از خانه باغ‌ها، یک سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد، بیان داشت: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی طی صورتجلسه به مالباختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱
 




Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.