کد خبر : 7442
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 23:11

بازگشت محدودیت های کرونایی به تبریز

بازگشت محدودیت های کرونایی به تبریز

به گزارش تبریز یازار، بهروز مهدوی  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر رنگ‌بندی جدید اعلام شده، تبریز از وضعیت آبی خارج و به وضعیت زرد رسیده است. فرماندار تبریز گفت: خروج تبریز از وضعیت آبی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری فیزیکی بوده و عادی انگاری شرایط، نقش اساسی در


به گزارش تبریز یازار، بهروز مهدوی  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر رنگ‌بندی جدید اعلام شده، تبریز از وضعیت آبی خارج و به وضعیت زرد رسیده است.

فرماندار تبریز گفت: خروج تبریز از وضعیت آبی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری فیزیکی بوده و عادی انگاری شرایط، نقش اساسی در این خصوص داشته است.

مهدوی با غنیمت دانستن کاهش ابتلا و مرگ و میز ناشی از کرونا در تبریز افزود: این فرصت برای کلانشهری مثل تبریز ایجاد شده است که به سمت وضعیت سفید برویم و نباید با عادی سازی اوضاع، اجازه دهیم وضعیت دوباره نارنجی و قرمز شود.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان تبریز با خاطر نشان کردن اینکه همراهی شهروندان شرط بازگشت مجدد به وضعیت آبی است، گفت: اگر وضعیت زرد چند روز دیگر ادامه پیدا کند مجبور خواهیم بود محدودیت‌های جدید اجرا کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱




Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.